3 Mijn bewaarde films

Bork

Een film die door een scherpe social media strategie het bereik genereert waar je als bedrijf op hoopt!

 

Doel
Bork was bij het grote publiek vooral bekend om zijn kassasystemen. Zij leveren echter een heel arsenaal aan toepassingen die het runnen van een horecaonderneming vergemakkelijken. Met deze film wilden wij Bork op de kaart zetten als dé leverancier voor alle horeca-automatisering.

Aanpak
If you can’t stand the heat, get Bork in your kitchen.
Als startpunt voor onze film, namen we een maar al te bekende situatie voor de doelgroep: de drukke, stressvolle en lawaaierige plek van de keuken. De film laat zien hoe Bork deze setting omtovert in een oase van rust.

Resultaat
Onze film, waarin een afgebrande chef bij een psycholoog vertelt over zijn verloren passie voor koken, sloeg meteen aan. Al op de eerste dag haalden we meer dan 66.000 views op Facebook. De flashbacks naar de chaotische keuken met de tirannieke chef waren humoristisch en bovendien heel herkenbaar voor de doelgroep. Reacties op Facebook waren: “Kan alleen maar bedacht zijn door iemand die in de horeca heeft gewerkt”, “herkenbaar he” en “remember this situation!”

Mede dankzij de hashtag #durfjecheftetaggen werd de film dan ook uitgebreid gedeeld. Zo zie je maar weer, dat relevantie voor de doelgroep en slim gebruik van social media echt kan bijdragen aan het succes van je campagne!