3 Mijn bewaarde films

CCV

Een huisstijl vertaald naar een totaalconcept zorgt voor opvallende video’s.

 

Doel
CCV ondervindt concurrentie van flashy nieuwe spelers op de markt van betaaloplossingen zoals Summup en iZettle.
Het bedrijf staat nu voor de uitdaging zich onder de aandacht te brengen bij de jonge doelgroep, en tegelijkertijd de identiteit als betrouwbaar bedrijf te behouden.

Aanpak
Een betaalautomaat is niet een bijzonder sexy product. Dus hoe zorg je er nu toch voor dat juist dat apparaat de eyecatcher wordt van je video? Wij bedachten het antwoord: een compleet monochrome set. Alles in de lichtblauwe kleur en dus in lijn met de huisstijl van CCV. Het levert een vervreemdend, maar modern resultaat op, waarin de automaat echt opvalt!

Resultaat
De aanpak met de monochrome set gebruikten we niet alleen in een reeks productvideo’s, maar ook in de FAQ’s. Een herkenbare stijl zorgt voor verbinding met de kijker (en websitebezoeker). De eerste twee films werden in de eerste maand op Youtube samen meer dan 22.000 keer bekeken!