close
Contact
info@fullframe.nl+31 (0) 13 534 09 88
Tilburg
Burgemeester Stekelenburgplein 199 unit 1.115041 SC TilburgRoute
Utrecht
Havenloods 413534 AM UtrechtRoute
Laat een bericht achter
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onboarding

Deze instructies begeleiden je stap-voor-stap en eenvoudig door ons onboarding proces, om ons toestemming te geven dat wij content kunnen plaatsen op je social media, advertenties kunnen maken namens je organisatie en resultaten kunnen meten.

Je Full Frame contactpersoon zal aangeven welke instructie(s) je dient te volgen:




Facebook

Voor je begint dienen wij je een uitnodiging te sturen. Heeft je Full Frame contactpersoon aangegeven dit te hebben verstuurd? Volg dan deze stappen om verder te gaan:

Stap 1: Ga naar facebook.com/pages en klik links de bedrijfspagina aan.

Stap 2: Klik links op “Instellingen“:

Stap 3: Vervolgens klik je op “Paginarollen“:

Stap 4: Bij “Bureaus” zal hier “Full Frame” bij staan. Klik op “Toestaan“.



Instagram

We hebben je inlognaam en wachtwoord nodig. Het veiligste is als je deze telefonisch aan ons doorgeeft. Op onze website vindt je ons telefoonnummer. Voor complexere wachtwoorden raden we onetimesecret.com aan om op een veilige manier wachtwoorden per e-mail te versturen. We ontvangen liever geen wachtwoorden in een e-mailbericht i.v.m. het veiligheidsrisico wat dit met zich meebrengt.

We dienen ook te weten of je Instagram-account is gekoppeld aan je Facebook-pagina. Volg hiervoor de volgende stappen:

Stap 1: Ga naar facebook.com/pages

Stap 2: Klik links je bedrijfspagina aan.

Stap 3: Klik links op “Instellingen“:

Stap 4: Klik links op “Instagram“:

In het volgende scherm kun je zien of je Instagram-account gekoppeld aan je Facebook-pagina.

Zijn ze (nog) niet gekoppeld?
We raden aan dit te doen omdat het veel voordelen oplevert. Klik op “Account koppelen” om te beginnen.

Zijn ze (nu) gekoppeld?
Doorloop dan ook ons stappenplan voor Facebook.




LinkedIn

Voor je begint: verzeker jezelf dat je ingelogd bent bij LinkedIn en dat je LinkedIn profiel volledige rechten heeft van je bedrijfspagina en/of advertentieaccount.

Stap 1: Ga naar: www.linkedin.com/in/impact-manager-full-frame

Stap 2: Klik op “Connectie maken”.

Wij dienen nu je verzoek te bevestigen (dat kan enkele werkdagen duren). Als dit is goed is gegaan wordt je per e-mail op de hoogte gebracht. Je kunt dan pas verder met de volgende stap.

Stap 3: Ga naar linkedin.com, klik rechtsboven op je profielfoto. Klik je bedrijfspagina aan onder het kopje “Beheren”:

Stap 4: Klik bovenaan de pagina op “Tools voor beheerders” en selecteer “Beheerders beheren

Stap 5: Zoek op ‘impact manager full frame’ en klik deze aan:

Stap 6: Klik onder op “Wijzigingen opslaan”.

Stap 7: Ga naar: www.linkedin.com/campaignmanager. Staat hier al een advertentieaccount bij voor je bedrijf? Ga dan verder bij stap 13.

Stap 8: Klik linksboven op “Maken” en dan “Account”:

Stap 9: Kies bij “Valuta” de gangbare, gewenste valuta van je organisatie. Let op dat je de juiste valuta kiest, deze kan nadien niet meer gewijzigd worden!

Stap 10: Voer je bestaande LinkedIn-pagina in om het advertentieaccount te koppelen met je bedrijfspagina.

Stap 11: Klik op “Opslaan

Stap 12: Ga naar: www.linkedin.com/campaignmanager

Stap 13: Klik het advertentieaccount van je bedrijf aan:

Stap 14: Klik rechtsboven op je bedrijfsnaam/-logo en klik op “Toegang beheren“:

Stap 15: Klik op “Bewerken” en op “+ Gebruiker toevoegen aan account“.

Stap 16: Zoek op ‘impact manager full frame‘ en klik deze aan:

Stap 17: Klik rechts op het menu. Selecteer “Campagnemanager“:

Stap 18: Klik hierna op “Wijzigingen opslaan“.

Stap 19: Klik rechtsboven op de profielfoto van je bedrijf en kies “Betalingscentrum“:

Is er al een creditcard aanwezig? Let op dat de creditcard voldoende vrije bestedingsruimte heeft voor de campagne. Zo ja, dan ben je klaar! Zo niet, ga dan hier verder:

Stap 20: Om een creditcard toe te voegen, klik op “Creditcard toevegen“.

Stap 21: Vul de gegevens in en klik op “Bestelling controleren“.

Klaar!




Youtube

Stap 1: Ga naar studio.youtube.com, je komt op het “Kanaaldashboard” van je organisatie. Is dit niet het geval? Wissel dan van account door rechtsboven op je profielfoto te klikken en klik op “Van account wisselen“.

Stap 2: Ga linksonder naar “Instellingen”:

Stap 3: Klik links op “Rechten” en rechts op “Uitnodigen

Stap 4: Vul bij “E-mailadres” in: impact@fullframe.nl en bij “Toegang” de rol “Manager” en klik op “Klaar

Stap 5: Klik op “Opslaan“.




Google Analytics

Ga naar analytics.google.com

Stap 1: Ga linksonder naar “Beheerder“:

Stap 2: Klik in de kolom “Account” op “Gebruikersbeheer voor account“:

Stap 3: Klik rechtsboven op de “+

Stap 4: Klik op “Gebruikers toevoegen

Stap 5: Geef als e-mailadres in: impact@fullframe.nl en vink de volgende opties aan:

Bewerken“,
Samenwerken” en
Lezen en analyseren

Stap 6: Klik rechtsboven op “Toevoegen“.




Heb je al een advertentieaccount bij Google Ads?
Ga dan naar ads.google.com/aw/campaigns

Rechtsboven is je Google Ads-accountnummer zichtbaar. Kun je deze aan ons doorgeven?

Je ontvangt nu later per e-mail een bericht met als onderwerp “Een manageraccount verzoekt toegang tot uw Google Ads account”. Hier zal ons e-mailadres in staan (impact@fullframe.nl). Klik op “Verzoek accepteren“.