
In samenwerking met reclamebureau Steam stomen we Enexis klaar om een grand entrée te maken als buitengewone werkgever. First up: een recruitment campagne inclusief video. Enexis’ kernboodschap? Met energie kan het!
In samenwerking met reclamebureau Steam stomen we Enexis klaar om een grand entrée te maken als buitengewone werkgever. First up: een recruitment campagne inclusief video. Enexis’ kernboodschap? Met energie kan het!
Hoofd gestoten, het schiet in je rug, de baby in tranen… Met een groeiend aantal Maxi-Cosi gebruikers binnen Full Frame weten we het als geen ander: het vastmaken en loshalen van jouw kleintje uit de auto gaat niet altijd over rozen. En dus introduceert Maxi-Cosi de Slidetech: hun gloednieuwe oplossing die het leven van ouders en grootouders vele malen makkelijker maakt.
‘De traditionele boer’ verdwijnt steeds meer. Meebewegen in het veranderende boerenlandschap vraagt om innovatie en aanpassing – zonder het boerenwelzijn uit het oog te verliezen. Samen met Stichting Nieuwe Helden produceren we het vervolg op Farm Well – A story about farm life today.
Je kent het wel: uren wachten op een pakketje om vervolgens het bekende ‘wij hebben u gemist’-briefje in de bus te vinden. Dat moet anders kunnen! En dus introduceert duurzame pakketbezorger MyPup onbemande pakketkluizen waarmee je op eigen houtje pakketten kan ontvangen, sturen en retourneren.
Remember Gripp – onze steun en toeverlaat voor betrouwbare bedrijfssoftware? Eigenlijk heeft elk bedrijf Gripp nodig, dat weten wij als geen ander. In samenwerking met creative agency Scheepens zetten we een frisse campagne op poten. Het doel? Nog meer bedrijven kennis laten maken met Gripp. Full Frame produceert het beeldmateriaal, en dat gaat verder dan
n samenwerking met employer branding-bureau Goals komt Full Frame met deze vrolijke en persoonlijke recruitmentcampagne. Niet alleen Detrons technische kant komt aan bod, maar vooral de sfeer op de werkvloer. En die is goed − kijk zelf maar!
Say cheese! En niet voor zomaar een foto, maar voor een foto met je favoriete Top2000 radioDJ’s! Elk jaar reizen de Top2000-radioDJ’s stad en land af voor ontmoetingen met fans uit alle hoeken van Nederland. Samen met First Impression creëren we voor NPO2 een interactieve photobooth.
“Lekker kontje hoor… waar ga je naartoe dan?” – Zo’n 80% van de Utrechtse vrouwen wordt regelmatig nageroepen op straat. In samenwerking met de Gemeente Utrecht en communicatiebureau Enof lanceren we een schurende campagne.
A campaign that casually slides in your DM’s ‘Loverboy’, het klinkt bijna onschuldig…maar wist je dat een loverboy een mensenhandelaar is?! Ook loverboys gaan met de tijd mee: potentiële slachtoffers worden bereikt en opgepikt via social media. Loverboy of liefje? Hoe maak je jongeren bewust van het grijze gebied tussen onschuldige en niet-onschuldige intenties op
In samenwerking met Stichting Nieuwe Helden maakten wij een animatiefilm voor Farm Well. Deze kortfilm brengt zowel het mentale, fysieke en sociale welzijn van de boeren onder de aandacht.
Welcome to The Osmocote Green Lab ICL Specialty Fertilizers is koning onder de plantvoeders. ICL’s nieuwste innovatie?Osmocote5! Een wonderkorreltje dat planten beter doet groeien, kleuren én uithouden. Oftewel; small granule, big impact. Tijd om Osmocote5 voor te stellen aan de wereld. Creative agency Bureau Loos buigt zich over het 2D concept; Full Frame vertaalt het 2D concept naar een levendige 3D videoproductie. We nemen je mee naar de wortel van het ontwikkelingsproces: The Osmocote Green Lab. Een plek
In opdracht van Roorda maakten we een opvallende social campagne voor de Rijksoverheid. Het doel? Meer vrijwilligers werven om te ondersteunen bij het stembureau. Het resultaat? In de eerste 24 uur waren er al 8.000 aanmeldingen en inmiddels hebben zich al 24.000 mensen aangemeld!