close
Contact
info@fullframe.nl+31 (0) 13 534 09 88
Tilburg
Burgemeester Stekelenburgplein 199 unit 1.115041 SC TilburgRoute
Utrecht
Muntkade 113531 AK UtrechtRoute
Laat een bericht achter
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Psst… hey jij daar, kom eens kijken.

Enof - Guerrilla-actie + Campagne straatintimidatie Utrecht || Full Frame - Creative Contentpartner

“Lekker kontje hoor… waar ga je naartoe dan?” – Zo’n 80% van de Utrechtse vrouwen wordt regelmatig nageroepen op straat. In samenwerking met de Gemeente Utrecht en communicatiebureau Enof lanceren we een schurende campagne.

Loverboy of liefje?

A campaign that casually slides in your DM’s ‘Loverboy’, het klinkt bijna onschuldig…maar wist je dat een loverboy een mensenhandelaar is?! Ook loverboys gaan met de tijd mee: potentiële slachtoffers worden bereikt en opgepikt via social media. Loverboy of liefje? Hoe maak je jongeren bewust van het grijze gebied tussen onschuldige en niet-onschuldige intenties op

A story about farm life today

Full Frame || Farm Well

In samenwerking met Stichting Nieuwe Helden maakten wij een animatiefilm voor Farm Well. Deze kortfilm brengt zowel het mentale, fysieke en sociale welzijn van de boeren onder de aandacht.

Small granule, big impact

Welcome to The Osmocote Green Lab ICL Specialty Fertilizers is koning onder de plantvoeders. ICL’s nieuwste innovatie?Osmocote5! Een wonderkorreltje dat planten beter doet groeien, kleuren én uithouden. Oftewel; small granule, big impact. Tijd om Osmocote5 voor te stellen aan de wereld.  Creative agency Bureau Loos buigt zich over het 2D concept; Full Frame vertaalt het 2D concept naar een levendige 3D videoproductie. We nemen je mee naar de wortel van het ontwikkelingsproces: The Osmocote Green Lab. Een plek

Laat Nederland veilig stemmen

In opdracht van Roorda maakten we een opvallende social campagne voor de Rijksoverheid. Het doel? Meer vrijwilligers werven om te ondersteunen bij het stembureau. Het resultaat? In de eerste 24 uur waren er al 8.000 aanmeldingen en inmiddels hebben zich al 24.000 mensen aangemeld!

Y20 #whatwouldyousay

Je hebt vast wel eens gehoord van de G20: 19 landen plus de EU die afspraken maken over financiële samenwerking. Maar heb je ook wel eens gehoord van de Y20? Die Y staat voor Youth. Twintig jonge mensen van over de hele wereld gaan in gesprek over hun toekomst, DE toekomst.  Wereldwijde oproepWe organiseerden een Open Call waarin we jongeren wereldwijd

Barrière

Full Frame || Barrier

De korte film Barrier vertelt het waargebeurde verhaal van de 19-jarige Peter de Winde.

#meerdanwerk

Unieke verhalen van echte mensen in beeld: medewerkers van Adecco. Waar doen zij het allemaal voor? Natuurlijk werken ze om geld te verdienen. Maar er is #meerdanwerk.

Medulla.

Een bekentenis van een verleidelijke cliënte zet het geweten van een getrouwde psychiater onder grote druk in deze duistere psychologische thriller. Houdt hij afstand of zwicht hij voor haar charmes? Full Frame’s Ton Vorselaars deed het camerawerk voor de korte film Medulla van regisseur en producent Rudi Brekelmans. Over het verhaal‘Wij moeten de baas blijven

Meet the millenials.

Hoe zien Zuidoost Aziatische millenials de wereld? We filmden de gesprekken en plekken waar Lucas de Man en Hyunsin Kim spraken met de generatie van de toekomst.

Lattepapa’s.

In deze korte documentaire van regisseur Joep van Osch zie je hoeveel tijd vaders in Zweden met hun pasgeboren kinderen doorbrengen.

Ticket to Tilburg.

In een serie van 16 korte afleveringen nodigt Leo Alkemade bekende en minder bekende Nederlanders uit om samen met hem Tilburg te ontdekken.