
Schaduw overdag, licht in de nacht. Een high-end commercial voor een beperkt budget.
Schaduw overdag, licht in de nacht. Een high-end commercial voor een beperkt budget.
So long met de stapels ongeordende boekhouding en de race-tegen-de-klok-urenregistratie-stress. Gripp bedrijfssoftware schept orde in de chaos! Aan ons de eer om eens helder te laten zien van welke markten Gripp allemaal thuis is. En hoe kun je beter uitleggen dat een product werkt, dan door de gebruikers aan het woord te laten? Not your
A campaign that casually slides in your DM’s ‘Loverboy’, het klinkt bijna onschuldig…maar wist je dat een loverboy een mensenhandelaar is?! Ook loverboys gaan met de tijd mee: potentiële slachtoffers worden bereikt en opgepikt via social media. Loverboy of liefje? Hoe maak je jongeren bewust van het grijze gebied tussen onschuldige en niet-onschuldige intenties op
Landgoed De Wielewaal is verkocht!
In 2016 maakten we een verkoopfilm voor Honders/Alting.“Deze video was de start van de officiële verkoop van het mooiste, meest exclusieve, grootste en duurste particuliere landgoed van Nederland”, aldus Honders/Alting.
Een grensverleggende social campagne voor ambitieuze zorgmedewerkers
Een online campagne gericht op de groeiende ondernemer.
Het jaar mooi afsluiten en een warme kerstboodschap voor de medewerkers. Dat was de boodschap achter de Enexis kerstfilm 2021.
De 18-jarige Isa werd in 2020 getroffen door een hersenstaminfarct. Ze raakt ‘locked in’. Haar bijzondere verhaal werd de rode draad van een documentaire in opdracht van Zuyd Hogeschool.
Maak van je video bijna een game door er interactie aan toe te voegen. Zo betrek je kijkers pas écht bij je video.
Stichting Samen dementievriendelijk lanceert de campagne ‘Kan ik voor jou’. Wij maakten de bijbehorende commercial, deze is genomineerd voor een Gouden Loeki.Het roer om‘Onze lopende campagne sloot vanwege de corona situatie minder goed aan’, vertelt Iris Spanjers, campagne- en mediacoördinator bij Samen dementievriendelijk. ‘Die campagne was gericht op het herkennen van signalen van dementie, op
Een huisstijlkleur gebruiken als totaalconcept voor hero, hub & hygiene filmcontent? Dat kan. Full Frame stijl: all the way.
In deze documentaire, laat maker Irene Lagendijk (25) zien wat er met Nederland gebeurt als de coronacrisis zijn intrede doet. Niet met de beelden die je zou verwachten. Niet de overvolle IC-afdeling van het ziekenhuis, geen demonstraties, zelfs geen mondkapjes. In plaats daarvan volgt Lagendijk bijvoorbeeld een jongen van 13 jaar die boodschappen brengt naar