close
Contact
info@fullframe.nl+31 (0) 13 534 09 88
Tilburg
Fabriekstraat 1b5038 EM TilburgRoute
Utrecht
Havenloods 413534 AM UtrechtRoute
Stuur een bericht

Filmreeks Windpark Krammer.

Dit filmproject laat zien hoe de projectontwikkelaar tegemoetkomt aan kritische geluiden vanuit de buurt.

Alles onder controle.

Een huisstijlkleur gebruiken als totaalconcept voor hero, hub & hygiene filmcontent? Dat kan. Full Frame stijl: all the way.

Kan ik voor jou?

Stichting Samen dementievriendelijk lanceert de campagne ‘Kan ik voor jou’. Wij maakten de bijbehorende commercial, deze is genomineerd voor een Gouden Loeki.Het roer om‘Onze lopende campagne sloot vanwege de corona situatie minder goed aan’, vertelt Iris Spanjers, campagne- en mediacoördinator bij Samen dementievriendelijk. ‘Die campagne was gericht op het herkennen van signalen van dementie, op

Wat groeien ze snel hè?

ABAB krijgt meer karakter door herkenbaar personage in totaalconcept.

#durfjecheftetaggen

Deze commercial haalde op de eerste dag meer dan 66.000 views op Facebook. Reacties waren: ‘Kan alleen maar bedacht zijn door iemand die in de horeca heeft gewerkt.’, ‘Herkenbaar hè!’ en ‘Remember this?’

(H)erken jij dementie?

Een verdwaald kind herken je meteen. Maar zou je iemand met dementie ook herkennen? Deze commercial draaide op alle NS-stations om aandacht te vragen voor mensen met dementie.

Helder uitleggen wat te doen bij een storing.

Als de straatverlichting uitvalt, bellen veel klanten Liander op, terwijl ze het eigenlijk bij de gemeente moeten melden. De gemeente schakelt Liander pas in als dat nodig is. Dat Liander een probleem niet altijd meteen kan verhelpen, leidt soms tot onbegrip. Met een animatie, leggen we dit helder uit.We ontwikkelen een animatiestijl die alle type

Your office has never been this comfortable.

Ergonomische officeproducten laten je niet meteen lachen of huilen. Daar brengt Robert verandering in. We creëerden hem om verhalen te maken rondom de producten van BakkerElkhuizen.

Samen een geoliede machine.

Deze film spreekt waardering uit naar alle medewerkers van Alliander, en groeide daarmee uit tot recruitment campagne.

Het beste uit je lichaam halen is niet alleen voor sporters.

Bakker Elkhuizen wil hun ProStand onder de aandacht brengen: een volledig geïntegreerde, ergonomische standaard voor de MacBook. Een filmische commercial die zelfs een laptopstandaard sexy weet te maken. Een ergonomische laptopstandaard en een goede werkhouding – laten we het voorzichtig formuleren – zijn niet de meest shareable onderwerpen. Tenzij je de ProStand introduceert als een

Niet alles kan op routine.

Deze bouwvakker werkt graag op routine. En is het lunchtijd of vijf uur? Dan laat ie alles uit z’n handen vallen. Maar dan ook echt alles.

Het DNA van Enexis groep.

De persoonlijke portretten van medewerkers Henk, Benjamin, Fabian, Marieke en Trusanne, brengen het Enexis-DNA perfect in beeld. Werken voor een groot bedrijf alsof het een klein bedrijf is, dat is best bijzonder.