close
Contact
info@fullframe.nl+31 (0) 13 534 09 88
Tilburg
Burgemeester Stekelenburgplein 199 unit 1.115041 SC TilburgRoute
Utrecht
Havenloods 413534 AM UtrechtRoute
Stuur een bericht

Simpel gezegd? Goed gemaakt!

NOSop3 maakt lastige onderwerpen op een mooie manier toegankelijk. Toen Enexis ons vroeg om een serie te maken van uitlegvideo’s over de energietransitie, dachten we meteen aan de stijl van NOSop3. Aandacht vasthoudenDe uitdaging met dit soort video’s is om de aandacht van de kijker vast te houden. De onderwerpen zijn voor de doelgroep (beleidsmakers,

Toekomstmakers

Met enthousiaste leerlingen van Volt! in de hoofdrol wisten we de sportieve en toekomstgerichte school te vangen in flitsende, korte video’s voor op Snapchat, Instagram en Facebook.

Onder de eerste golf

In deze documentaire, laat maker Irene Lagendijk (25) zien wat er met Nederland gebeurt als de coronacrisis zijn intrede doet. Niet met de beelden die je zou verwachten. Niet de overvolle IC-afdeling van het ziekenhuis, geen demonstraties, zelfs geen mondkapjes. In plaats daarvan volgt Lagendijk bijvoorbeeld een jongen van 13 jaar die boodschappen brengt naar

Filmreeks Windpark Krammer.

Dit filmproject laat zien hoe de projectontwikkelaar tegemoetkomt aan kritische geluiden vanuit de buurt.

Alles onder controle.

Een huisstijlkleur gebruiken als totaalconcept voor hero, hub & hygiene filmcontent? Dat kan. Full Frame stijl: all the way.

Kan ik voor jou?

Stichting Samen dementievriendelijk lanceert de campagne ‘Kan ik voor jou’. Wij maakten de bijbehorende commercial, deze is genomineerd voor een Gouden Loeki.Het roer om‘Onze lopende campagne sloot vanwege de corona situatie minder goed aan’, vertelt Iris Spanjers, campagne- en mediacoördinator bij Samen dementievriendelijk. ‘Die campagne was gericht op het herkennen van signalen van dementie, op

Wat groeien ze snel hè?

ABAB krijgt meer karakter door herkenbaar personage in totaalconcept.

#durfjecheftetaggen

Deze commercial haalde op de eerste dag meer dan 66.000 views op Facebook. Reacties waren: ‘Kan alleen maar bedacht zijn door iemand die in de horeca heeft gewerkt.’, ‘Herkenbaar hè!’ en ‘Remember this?’

(H)erken jij dementie?

Een verdwaald kind herken je meteen. Maar zou je iemand met dementie ook herkennen? Deze commercial draaide op alle NS-stations om aandacht te vragen voor mensen met dementie.

Helder uitleggen wat te doen bij een storing.

Als de straatverlichting uitvalt, bellen veel klanten Liander op, terwijl ze het eigenlijk bij de gemeente moeten melden. De gemeente schakelt Liander pas in als dat nodig is. Dat Liander een probleem niet altijd meteen kan verhelpen, leidt soms tot onbegrip. Met een animatie, leggen we dit helder uit.We ontwikkelen een animatiestijl die alle type

Your office has never been this comfortable.

Ergonomische officeproducten laten je niet meteen lachen of huilen. Daar brengt Robert verandering in. We creëerden hem om verhalen te maken rondom de producten van BakkerElkhuizen.

The Product Journey

Lan Handling zocht een frisse manier om hun food-oplossingen aan de man te brengen. En dan liefst op een originele manier. We bedachten om de producten hun verhaal te laten doen. Want wie kan er nou beter vertellen over de systemen van Lan Handling dan de producten die er dagelijks over de band rollen?