
Prijsvrij Vakanties wil met hun nieuwe gezicht, Leo Alkemade, de komende jaren een frisse boodschap verkondigen. Lekker positief en onbezorgd.
Prijsvrij Vakanties wil met hun nieuwe gezicht, Leo Alkemade, de komende jaren een frisse boodschap verkondigen. Lekker positief en onbezorgd.
Onderzoeken, bouwen, testen, aanpassen, weer onderzoeken, nog eens testen… het ontwikkelen van optimale OLEDschermen en -materialen kost véél tijd en véél geld. Gelukkig heeft Simbeyond een oplossing. More playtime, less screen(building)time Meet Bumblebee! Simbeyonds next-level tool voor het maken van top-level simulaties. Met deze tool verplaatsen schermfabrikanten hun ontwikkelproces van de fysieke wereld naar een
Elke september starten ruim 2000 kersverse studenten met een studie aan de TU/e. Om nieuwe studenten welkom te heten en om het schooljaar officieel te openen organiseert de TU/e elk jaar een grote bijeenkomst: the Opening of the Academic Year! Een belangrijk moment voor de TU/e om te laten zien waar zij staat én om
Het is een lastige vraag: hoe herken je iemand die ergens mee worstelt? Hoe voorkom je dat het eigenlijk al te laat is? Vroegtijdig begrijpen, herkennen én opmerken hoe kinderen en volwassenen zich gedragen als ze in de problemen raken, is een vak! A little less conversation, a little more action (please) Sterk Huis staat
Licht is essentieel voor onze mood. Dat weet zonwering-specialist Verano als geen ander. In deze zachte, fijne film zie je wat Verano jou oplevert.
Voor zorgaanbieder InteraktContour ontwikkelen we een pakkende arbeidsmarktcampagne voor het aantrekken van woonbegeleiders en zorgassistenten. Het complete plaatje: een campagnefilm, portretfilms, de vormgeving van social posts en de uitvoer (én monitoring) van een social campagne.
Het is Capital Markets Day bij Basic-Fit: dé dag dat Basic-Fit zijn investeerders en analisten een update geeft én de nieuwe plannen voor de komende jaren presenteert. Twee jaar pandemie was zwaar, maar Basic-Fit is terug – van nooit weggeweest – en sterker dan ooit! Alweer voor het zesde jaar op rij maakt Full Frame
TU/e is ready for you! In opdracht van de TU/e maakten wij twee promovideo’s om toekomstige studenten kennis te laten maken met de bacheloropleidingen Electrical Engineering en Automotive Technology.
Schaduw overdag, licht in de nacht. Een high-end commercial voor een beperkt budget.
So long met de stapels ongeordende boekhouding en de race-tegen-de-klok-urenregistratie-stress. Gripp bedrijfssoftware schept orde in de chaos! Aan ons de eer om eens helder te laten zien van welke markten Gripp allemaal thuis is. En hoe kun je beter uitleggen dat een product werkt, dan door de gebruikers aan het woord te laten? Not your
A campaign that casually slides in your DM’s ‘Loverboy’, het klinkt bijna onschuldig…maar wist je dat een loverboy een mensenhandelaar is?! Ook loverboys gaan met de tijd mee: potentiële slachtoffers worden bereikt en opgepikt via social media. Loverboy of liefje? Hoe maak je jongeren bewust van het grijze gebied tussen onschuldige en niet-onschuldige intenties op
Landgoed De Wielewaal is verkocht!
In 2016 maakten we een verkoopfilm voor Honders/Alting.“Deze video was de start van de officiële verkoop van het mooiste, meest exclusieve, grootste en duurste particuliere landgoed van Nederland”, aldus Honders/Alting.