close
Contact
info@fullframe.nl+31 (0) 13 534 09 88
Tilburg
Burgemeester Stekelenburgplein 199 unit 1.115041 SC TilburgRoute
Laat een bericht achter
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Verleg de grenzen

SWZ - marketingcampagne

Zoals zoveel zorginstanties, kampt SWZ met een personeelstekort. Dus hoe zorg je dat jouw vacatures opvallen? Samen met De Selectie, ontwikkelde Full Frame een social wervingscampagne met als doel potentiële collega’s kennis te laten maken met SWZ als werkgever. Een laagdrempelige uitnodiging in een heel stoer jasje. 

Voor iedere onderneming

Brandmovie - CCV, twee vrouwelijke ondernemers in een kleurrijke boutique

Een online campagne gericht op de groeiende ondernemer.

Fijne feestdagen voor iedereen.

Enexis Kerstfilm, energie medewerkers vieren samen de feestdagen met feestlichtjes aan hun bus

Het jaar mooi afsluiten en een warme kerstboodschap voor de medewerkers. Dat was de boodschap achter de Enexis kerstfilm 2021.

ISA

Full Frame || ISA, meisje op bed in pyjama voor een oranje muur

De 18-jarige Isa werd in 2020 getroffen door een hersenstaminfarct. Ze raakt ‘locked in’. Haar bijzondere verhaal werd de rode draad van een documentaire in opdracht van Zuyd Hogeschool.

Start to run

Yakult_start_to_run_INTERACTIEVE_video

Maak van je video bijna een game door er interactie aan toe te voegen. Zo betrek je kijkers pas écht bij je video.

Kan ik voor jou?

Stichting Samen dementievriendelijk lanceert de campagne ‘Kan ik voor jou’. Wij maakten de bijbehorende commercial, deze is genomineerd voor een Gouden Loeki.Het roer om‘Onze lopende campagne sloot vanwege de corona situatie minder goed aan’, vertelt Iris Spanjers, campagne- en mediacoördinator bij Samen dementievriendelijk. ‘Die campagne was gericht op het herkennen van signalen van dementie, op

Alles onder controle

Een huisstijlkleur gebruiken als totaalconcept voor hero, hub & hygiene filmcontent? Dat kan. Full Frame stijl: all the way.

Onder de eerste golf

In deze documentaire, laat maker Irene Lagendijk (25) zien wat er met Nederland gebeurt als de coronacrisis zijn intrede doet. Niet met de beelden die je zou verwachten. Niet de overvolle IC-afdeling van het ziekenhuis, geen demonstraties, zelfs geen mondkapjes. In plaats daarvan volgt Lagendijk bijvoorbeeld een jongen van 13 jaar die boodschappen brengt naar

Simpel gezegd? Goed gemaakt!

NOSop3 maakt lastige onderwerpen op een mooie manier toegankelijk. Toen Enexis ons vroeg om een serie te maken van uitlegvideo’s over de energietransitie, dachten we meteen aan de stijl van NOSop3. Aandacht vasthoudenDe uitdaging met dit soort video’s is om de aandacht van de kijker vast te houden. De onderwerpen zijn voor de doelgroep (beleidsmakers,

Nederland Mobielvrij

Ieder jaar zijn er nog te veel dodelijke verkeersongelukken waarbij afleiding door een mobiele telefoon de oorzaak is. Onze klant Interpolis wil het smartphonegebruik in het verkeer terugdringen om zo verkeersongevallen te voorkomen. Daarom hebben zij de apps AutoModus en PhoNo ontwikkeld. Hiermee wordt er bijgedragen aan de verkeersveiligheid én gespaard voor goede doelen. Wil

Blockbuster interview

Storytelling werkt niet alleen in Hollywood-films. In 2021, viert de TU Eindhoven zijn 65e verjaardag. Wij maakten een interviewfilm waarin we de opbouw van een blockbuster gebruikten. Verschillende medewerkers, studenten en professoren vertelden hun verhaal zoals je een heldenverhaal vertelt. Van de droom naar de tegenslag en via hoop naar de overwinning. Die herkenbare structuur zorgde ervoor