
Met enthousiaste leerlingen van Volt! in de hoofdrol wisten we de sportieve en toekomstgerichte school te vangen in flitsende, korte video’s voor op Snapchat, Instagram en Facebook.
Met enthousiaste leerlingen van Volt! in de hoofdrol wisten we de sportieve en toekomstgerichte school te vangen in flitsende, korte video’s voor op Snapchat, Instagram en Facebook.
Dirk is een man die zijn saaie, lege leven als single probeert op te vullen met gadgets. Op een doorsnee donderdagavond komt hij tot de ontdekking dat zijn digitale assistent, genaamd Atlas, niet zo betrouwbaar is als hij dacht. Kan hij zich redden uit deze situatie, die alsmaar slechter wordt? Of heeft hij al te
ABAB krijgt meer karakter door herkenbaar personage in totaalconcept.
Deze commercial haalde op de eerste dag meer dan 66.000 views op Facebook. Reacties waren: ‘Kan alleen maar bedacht zijn door iemand die in de horeca heeft gewerkt.’, ‘Herkenbaar hè!’ en ‘Remember this?’
Een verdwaald kind herken je meteen. Maar zou je iemand met dementie ook herkennen? Deze commercial draaide op alle NS-stations om aandacht te vragen voor mensen met dementie.
Als de straatverlichting uitvalt, bellen veel klanten Liander op, terwijl ze het eigenlijk bij de gemeente moeten melden. De gemeente schakelt Liander pas in als dat nodig is. Dat Liander een probleem niet altijd meteen kan verhelpen, leidt soms tot onbegrip. Met een animatie, leggen we dit helder uit.We ontwikkelen een animatiestijl die alle type
Ergonomische officeproducten laten je niet meteen lachen of huilen. Daar brengt Robert verandering in. We creëerden hem om verhalen te maken rondom de producten van BakkerElkhuizen.
Lan Handling zocht een frisse manier om hun food-oplossingen aan de man te brengen. En dan liefst op een originele manier. We bedachten om de producten hun verhaal te laten doen. Want wie kan er nou beter vertellen over de systemen van Lan Handling dan de producten die er dagelijks over de band rollen?
Deze film spreekt waardering uit naar alle medewerkers van Alliander, en groeide daarmee uit tot recruitment campagne.
Bakker Elkhuizen wil hun ProStand onder de aandacht brengen: een volledig geïntegreerde, ergonomische standaard voor de MacBook. Een filmische commercial die zelfs een laptopstandaard sexy weet te maken. Een ergonomische laptopstandaard en een goede werkhouding – laten we het voorzichtig formuleren – zijn niet de meest shareable onderwerpen. Tenzij je de ProStand introduceert als een
Deze bouwvakker werkt graag op routine. En is het lunchtijd of vijf uur? Dan laat ie alles uit z’n handen vallen. Maar dan ook echt alles.
De persoonlijke portretten van medewerkers Henk, Benjamin, Fabian, Marieke en Trusanne, brengen het Enexis-DNA perfect in beeld. Werken voor een groot bedrijf alsof het een klein bedrijf is, dat is best bijzonder.