
Voor Europol produceerden we een film die mensen waarschuwt voor imitatie onderdelen. Zoals je ziet… levensgevaarlijk!
Voor Europol produceerden we een film die mensen waarschuwt voor imitatie onderdelen. Zoals je ziet… levensgevaarlijk!
Hoe is het om te werken bij First Impression? Één ding in ieder geval niet: saai.
Een klein, pittoresk dorpje zoals dit zou kunnen bestaan in het gebied rondom Kaatsheuvel. Dát was het uitgangspunt bij het ontwerp van dit unieke recreatiepark. Al voor de bouw moesten de 104 authentiek gebouwde recreatiewoningen natuurlijk worden verkocht. Bij de gehele customer journey zijn verschillende vormen van videoproducties betrokken. Teaser Om geïnteresseerden uit te nodigen, kregen ze een echt VIP-behandeling. We maakten een pakkende teaser die de toon zette voor de gehele journey. De VIP’s ontvingen de uitnodiging via het netwerk van
Dit filmproject laat zien hoe de projectontwikkelaar tegemoetkomt aan kritische geluiden vanuit de buurt.
Amarant maakt het leven van cliënten elke dag een stukje mooier en makkelijker. En dus richtten wij daar hun recruitmentcampagne op in.
Kasteel Gemert, de parel van Europa. Of zoals het misschien beter typeert ‘Domain of Fascination’, is op zoek naar investeerders. Met deze film geven we de verkoop een kickstart. Kasteel Gemert is een hernieuwd Europees knooppunt van kunst, cultuur en wetenschap. Maar het is een plek die nog ontwikkeld moet worden. Deze plek zal een
Een verwarde man staat midden op een kruispunt stil. Verstopte camera’s leggen het gedrag van voorbijgangers vast.
De PACT aanpak is een compleet andere manier van gemeentelijk beleid voeren in drie achterstandswijken in Tiburg. Full Frame volgt deze vernieuwende aanpak vanaf maart 2020 één jaar lang. Met het creëren van een open, eerlijke en menselijke documentaire als doel. Na een paar maanden draaien ontstaat er al een mooie mix van verhalen over
Een mini-docu over de techno- en dance-scene die groter is dan één organisatie.
Deze merkfilm in documentaire stijl geeft Het Houvast een gezicht en toekomstige medewerkers een inkijkje in hun typische werkwijze. De vraag aan ons? Maak een serie portretten van cliënten en hun hulpverleners om te laten zien wat Het Houvast doet voor hun cliënten in Tilburg. Een film waar het 100% om de mensen gaat, valt
Hoe vertel je het verhaal van een iemand die bijna een jaar in het bos sliep uit schaamte voor zijn zwervend bestaan? Door het te laten zien.
Accenture heeft de doelstelling om haar medewerkers zo veel als kan een afspiegeling te laten zijn van de maatschappij. Bij grote organisaties als Accenture is het communiceren van doelstellingen vaak erg effectief met film. Accenture streeft naar gendergelijkheid met een 50/50 verhouding. Maar hoe breng je dat in beeld? In deze moodfilm laten we op