close
Contact
info@fullframe.nl+31 (0) 13 534 09 88
Tilburg
Burgemeester Stekelenburgplein 199unit 1.115041 SC TilburgRoute
Amsterdam
Brouwersgracht 224HS 1013 HE Amsterdam
Laat een bericht achter
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Campagne
Zilver Grand Prix Content Marketing Award
Group M - Kruidvat

Iedereen verdient een mooie kerst

Deze Kruidvat social media kerstcampagne bouwt voort op de TV-commercial ‘Iedereen verdient een mooie kerst’ én sluit aan op de belevingswereld van de huidige social media generatie.

Het is december! Dé maand van mooie cadeaus, luxe diners en extravagante versiering. Maar óók de maand van grote uitgaven en torenhoge kosten. Kerst: steeds verrassend, niet altijd voordelig…. Voor gezinnen die de eindjes aan elkaar knopen is kerst vieren niet vanzelfsprekend. Ho, Ho, Ho, dacht Kruidvat, kerst en armoede? Dat gaat niet samen!

All I stream for christmas

En dus start de drogisterijketen een actie om geld in te zamelen voor het Armoedefonds. Kruidvat schrijft een kersthit; jij draait hem helemaal grijs. Elke stream levert een bedrag op voor het Armoedefonds. Hoe meer streams, hoe meer bijdrage. It’s as simple as that.

Hoog tijd dus om die hit te verspreiden, en daar helpen wij bij! Samen met reclamebureau GroupM buigen we ons over de Kruidvat social media kerstcampagne. GroupM bedenkt het concept; Full Frame levert regievisie en uitvoering.

Puntjes op de i

Regisseur Guust schaaft het concept script vakkundig bij tot een pakkende social media boodschap. Alleen de essentie mag blijven. Regisseur Mick zet de puntjes op de i, en via een moving storyboard rollen we zo door naar de opnames.

We kiezen voor beelden die qua look aansluiten bij de belevingswereld van de huidige insta-reels en youtube-shorts kijker. En dus filmen we deze campagne niet met hyperprofessionele gear, maar volledig met de Iphone 15! Sterker nog: onze kleine actrices leggen – met coaching van cameramaestro Pepijn – zélf de meeste beelden vast.

Et voilà

Met een paar simpele tips laten de kinderen van Lies – herken je ze uit de Kruidvat TV-commercial? – zien hoe je de kersthit kunt verspreiden. Deze kerstige campagne is een prachtig voorbeeld van social media content in het verlengde van een TV-commercial. TV en online gaan hand in hand, als het maar goed gecoördineerd wordt!

Een gouden combinatie die niet onopgemerkt bleef: deze actie heeft ons een felbegeerde Grand Prix Content Marketing Award opgeleverd. 🏆

Zo, dan gaan we nu even streamen. Geniet van deze Kruidvat social media kerstcampagne 🙂 Fijne kerst – voor iedereen!

Meer uit deze case

Kruidvat - Sing a long for christmas || Full Frame - Creative Content Partner - Social kerstcampagne
Tip 1

Stream Sing-along

Kruidvat - Sing a long for christmas || Full Frame - Creative Content Partner - Social kerstcampagne
Tip 2

Stream Sing-along

Kruidvat - Sing a long for christmas || Full Frame - Creative Content Partner - Social kerstcampagne
Tip 3

Stream Sing-along

Kruidvat - Sing a long for christmas || Full Frame - Creative Content Partner - Social kerstcampagne
Tip 4

Stream Sing-along

Behind the scenes

Kruidvat - Sing a long for christmas || Full Frame - Creative Content Partner - Social kerstcampagne
Kruidvat - Sing a long for christmas || Full Frame - Creative Content Partner - Social kerstcampagne
Kruidvat - Sing a long for christmas || Full Frame - Creative Content Partner - Social kerstcampagne
Kruidvat - Sing a long for christmas || Full Frame - Creative Content Partner - Social kerstcampagne
Kruidvat - Sing a long for christmas || Full Frame - Creative Content Partner - Social kerstcampagne

Credits

  • Klant

    GroupM en Kruidvat

  • Concept

    Guust Mulder Mick Romeijn, Group M

  • Regie

    Mick Romeijn

Meer cases

phoneCall-to-call