Alles onder controle
Een huisstijlkleur gebruiken als totaalconcept voor hero, hub & hygiene filmcontent? Dat kan. Full Frame stijl: all the way.
CCV heeft concurrentie van flashy spelers op de markt van betaaloplossingen. Voor de langere termijn zocht CCV een filmconcept dat direct herkenbaar én onderscheidend is. Hoe zorg je ervoor dat een strakke filmstijl niet eenmalig creatief is, maar blijvende merkwaarde heeft? Die vraag klonk ons als filmpartner natuurlijk als muziek in de oren.
De huisstijl van CCV heeft een lekker kleurtje: vrolijk blauw. Waarom doen we dáár niet wat mee? Maar dan ook Full Frame stijl: all the way. Door de set één kleur te geven, maakten we van het betalingsapparaat de hero van de film. Én we ontwikkelden deze stijl door zodat het filmconcept als rode draad door de hero, hub & hygiene content loopt.
Het decor van de film gebruikten we niet alleen in een reeks productfilms, maar ook voor de FAQ’s. De herkenbare stijl zorgt voor verbinding met de kijker en de websitebezoeker. De eerste twee films werden in de eerste maand op Youtube samen meer dan 22.000 keer bekeken.