close
Contact
info@fullframe.nl+31 (0) 13 534 09 88
Tilburg
Fabriekstraat 1b5038 EM TilburgRoute
Utrecht
Havenloods 413534 AM UtrechtRoute
Stuur een bericht
Campagne
Nominatie 
Beeldcommunicatie Bonk Award 2020
66.000 views de eerste dag
Bork

#durfjecheftetaggen

Deze commercial haalde op de eerste dag meer dan 66.000 views op Facebook. Reacties waren: ‘Kan alleen maar bedacht zijn door iemand die in de horeca heeft gewerkt.’, ‘Herkenbaar hè!’ en ‘Remember this?’

Bork is een grote naam in de horeca. Ze zijn vooral bekend door hun kassasystemen. Terwijl ze nog veel meer in huis hebben. Aan ons de taak om Bork op de kaart te zetten als dé leverancier voor horeca-automatisering.

Herkenbaar voor de community
Tijdens de brainstorm kwamen we al snel op het idee van de hectische keuken. Een herkenbaar beeld voor iedereen die wel eens in de horeca heeft gewerkt. Met een goed ontwikkeld gevoel voor overdrijving en een vleugje humor schreven we een concept over een afgebrande chef die op de sofa van de psycholoog zijn verhaal doet. De film laat zien hoe de rust terugkeert in de keuken dankzij het systeem van Bork. We daagden kijkers uit hun chef te taggen op social media met #durfjecheftetaggen.

Al op de eerste dag werd deze commercial 66.000 keer bekeken op Facebook. Het verhaal bleek heel herkenbaar voor de horeca-community. De film werd flink gedeeld dankzij de hashtag die we eraan hingen: #durfjecheftetaggen.

Reacties op Facebook waren: ‘Kan alleen maar bedacht zijn door iemand die in de horeca heeft gewerkt.’, ‘Herkenbaar hè!’ en ‘Remember this!’. Uiteindelijk durfden ongeveer 80 mensen hun chef te taggen.

Behind the scenes

Meer cases

phoneCall-to-call