Parck Kaatsheuvel
Een klein, pittoresk dorpje zoals dit zou kunnen bestaan in het gebied rondom Kaatsheuvel. Dát was het uitgangspunt bij het ontwerp van dit unieke recreatiepark. Al voor de bouw moesten de 104 authentiek gebouwde recreatiewoningen natuurlijk worden verkocht. Bij de gehele customer journey zijn verschillende vormen van videoproducties betrokken.
Teaser
Om geïnteresseerden uit te nodigen, kregen ze een echt VIP-behandeling. We maakten een pakkende teaser die de toon zette voor de gehele journey. De VIP’s ontvingen de uitnodiging via het netwerk van de makelaar.
Virtuele rondleiding
Tijdens de open dag konden mensen rekenen op niets minder dan een complete experience. Afhankelijk van het huis waarin ze interesse hadden, kregen bezoekers een virtuele rondleiding door hun toekomstige vakantiewoning. Ze konden hiervoor gebruik maken van een VR-bril.
One hundred and eighty!
Na deze virtuele tour, kregen ze opnieuw een film te zien, maar dit keer op een zeer groot 180-gradenscherm. Hierop zagen ze hoe het park eruit zou komen te zien.
Live interactief scherm
Er waren huisjes in verschillende stijlen. De VIP’s konden het prototype van een huisje fysiek oppakken en kregen zo meer details te zien over dat type. Uiteraard door middel van een video gecombineerd met animaties.
Tafel als scherm
Tot slot namen de deelnemers plaats aan tafel voor een hapje en een drankje. Hierbij werd een video met daarin de plattegrond van het park op de tafel geprojecteerd. Dat is nog eens een conversation starter!