Trip down memory lane
Telefonie verandert, maar de service van Phone House is tijdloos. Full Frame produceerde deze Phone House campagne: Terug in de tijd met 25 jaar telefonie.
Vééét! Phone House bestaat maar liefst 25 jaar! Dat betekent al een generatie lang geweldige service, vertrouwen én de beste deals.
Om het Phone House jubileum eens flink in het zonnetje te zetten halen we alles uit de kast. We produceren een TV-commercial, tag-on én snippets. En dat is niet alles: ook de fotografie en vormgeving voor outdoor advertenties nemen we onder onze hoede.
Terug in de tijd
Met deze trip down memory lane spelen we in op 25 jaar veranderende telefonie. Én al 25 jaar dat Phone House voor echt iedereen klaar staat. Het juiste toestel of abonnement gevonden? Dat verandert élke klant in een kind dat ein-de-lijk een cadeautje mag uitpakken – of je nou een 90’s puber of een hedendaagse 50-plusser bent.
Een vleugje nostalgie
Een groot assortiment, brede doelgroep, 80 winkels en al jaren goed advies. Dát is Phone House. Veel te verwerken dus, in deze jubileumcampagne. Regisseur Guust pikt de essentie eruit en vertaalt het concept naar een moving storyboard. De rode draad? Een gevoel van euforie dat tegelijkertijd tijdloos en nostalgisch is.
Hocus pocus pilatus plan
We leggen alle beelden vast in een testwinkel van Phone House: een ideale locatie om te verbouwen naar elk mogelijk tijdperk. En niet alleen het decor gaat veelvuldig op de schop: make-up, kleding, rekwisieten én beeldbewerking veranderen telkens mee. Zo draaien we maar liefst drie verschillende producties – TV-commercial, snippets en fotografie – op één locatie. Deze Phone House campagne neemt je terug in de tijd met 25 jaar telefonie.
Naast een knap staaltje regie en camerawerk hebben we ook het nodige organisatorische talent in huis. Gelukkig maar, want met slechts één opnamedag blijkt een strakke voorbereiding essentieel. Projectmanager Annabelle plant de sterren van de hemel – per acteur een persoonlijk programma – zodat alles op rolletjes loopt.
En rollen, dat doet het! We blikken terug op een levendige en veelzijdige jubileumcampagne waarin we al onze talenten optimaal benutten. Gruwelijk toch? 😉