Work & move
In een surrealistische kantoorwereld transformeert de te gestresste Robert in de beste versie van zichzelf door work and move software van BakkerElkhuizen. Zij introduceren nieuwe software. De film is onderdeel van de Work and Move campagne en die het merk breder neerzet als hardware- én softwareproducent.
Een wereld die lijkt op de onze, maar nét anders
We ontwikkelden een totaalconcept met Robert in de hoofdrol. Hij begeeft zich in een wereld die lijkt op de onze, maar nét afwijkt in kleur, kleding en geluid… Zo creëerden we een dromerige, vervreemdende en compleet eigen sfeer van een surrealistische wereld waarin te gestresste medewerkers door work and move software van BakkerElkhuizen opgetild worden en als de beste versie van zichzelf verdergaan met hun dag. Dit is de eerste film waarin Robert het gezicht is van BakkerElkhuizen.
De doelgroep van deze film woont niet alleen in ons kikkerlandje. De film wordt in heel Europa uitgerold op sociale kanalen.
Nominatie BONK Awards
De Work and Move campagne, heeft een nominatie opgeleverd in de categorie beeldcommunicatie van de BONK Awards, dé communicatieprijs in Noord-Brabant. Het succes van deze campagne zat vooral in het herkenbare dagelijkse leven in een kantoor en de manier waarop we de veelomvattende software die BakkerElkhuizen aanbiedt hebben verbeeld.