Niets of niemand tussen jou en je pakketje
Je kent het wel: uren wachten op een pakketje om vervolgens het bekende ‘wij hebben u gemist’-briefje in de bus te vinden. Dat moet anders kunnen! En dus introduceert duurzame pakketbezorger MyPup onbemande pakketkluizen waarmee je op eigen houtje pakketten kan ontvangen, sturen en retourneren.
Time to spread the word!
Maar hoe steken we deze MyPup social media campagne het beste in? Easy, we hakken in op herkenbare bezorg frustraties. Featuring: de receptiebalie turned pakketpunt, het bij-de-buren-bezorgd-pakketje, het geleverd-grapje-toch-niet-pakketje, en het stofhappende retourpakket op de keukentafel. Waarom overstappen van bezorgmethode? Nou, precies hierom.
In slechts twee dagen is ons team te vinden op maar liefst drie filmlocaties. Met als resultaat: één herofilm en drie korte snippets. Een hele puzzel, maar dankzij een knap staaltje productie en planning (én een portable green screen) vallen de stukjes op de juiste plaats.
Heb je het gezien?
Vier verhaallijnen, en maar drie acteurs tot de beschikking. Dat vraagt om omdenken, en dus lieten we het beeld van een verlaten retourpakket voor zich spreken. And the award for best actor goes to: The kartonnen doos with the retoursticker! Een onbemande snippet, maar een haarscherp verhaal.
Wij duimen dat deze humoristische, maar o-zo-ware social media campagne MyPup een enorme groei bezorgt 😉