Iedereen droomt van binnen
Ouderenzorg stoffig? Allesbehalve! Met de interne campagne en podcast ‘Oog voor BROOZ’ (Bewustwording Rondom Ouderen Onze Zorg) is het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis er klaar voor om once and for all afscheid te nemen van het stoffige karakter dat ouderenzorg – onterecht! – met zich meedraagt.
Partner in crime Full Frame denkt graag mee. En met ‘meedenken’ bedoelen we eigenlijk tot-in-de-puntjes-uitdenken-coördineren-en-lanceren. Met als resultaat: een pakkende en prikkelende campagnevideo én een boeiende podcastserie bestaande uit vier afleveringen. De campagnevideo, geregiseerd door Maarten waarin de kijker even op het verkeerde been wordt gezet, lanceert de campagne. De podcast ‘Oog voor BROOZ’ duikt dieper in de inhoud.
Podcast Met Zorg opgenomen
Voorbereiding is key! Dus starten we met intensieve inhoudelijke begeleiding (wat wordt de structuur van de podcast ‘Oog voor BROOZ’; de opbouw van de onderwerpen; de inhoud van de interviews; de lengte van de afleveringen?) én meerdere voorgesprekken met zowel de experts als de interviewer. Ook de technische kant – de juiste apparatuur, set en doordachte edits – nemen we voor onze rekening. Het resultaat? Vier mooie, verhelderende gesprekken tussen verschillende experts en de interviewer, die worden afgewisseld met kwetsbare en waardevolle opnames uit de wandelgangen van het ETZ.
Voor alle (zorg)markten thuis
De uitdaging? Een boeiende en informatieve podcastserie neerzetten die bovendien toegankelijk en begrijpelijk is voor iedereen. En het lijkt erop dat het ons gelukt is! Bij het ETZ waren ze hartstikke blij met de podcast ‘Oog voor Brooz’.
“Wauw, wat een prachtige podcastserie is dit! Als niet-verpleegkundige heb ik in één adem alle afleveringen geluisterd. Oprecht, verdiepend, aha-momentjes, praktische voorbeelden… Gewoon heel goed opgebouwd. Erg goed!”
Benieuwd naar de podcasts? Luister ze onderaan deze pagina, of luister ze later op Spotify!