Testimonials zijn saai. Toch?
So long met de stapels ongeordende boekhouding en de race-tegen-de-klok-urenregistratie-stress. Gripp bedrijfssoftware schept orde in de chaos! Aan ons de eer om eens helder te laten zien van welke markten Gripp allemaal thuis is. En hoe kun je beter uitleggen dat een product werkt, dan door de gebruikers aan het woord te laten?
Not your average testimonial
Wij creëerden voor Gripp verschillende testimonials. Hierin vertellen we de – altijd eerlijke, vaak grappige en nóóit saaie – verhalen van creative agency Scheepens, marketingbureau Happy Horizon en, last but not least, Full Frame zelf. Oftewel, testimonials waarbij je voor de afwisseling eens níet op de helft afhaakt uit verveling. Elke testimonial is in slechts één draaidag opgenomen. We werkten met een combinatie van overall-kantoorshots en ruim opgezette interviewshots, die bovendien zijn opgenomen in de kern van de bedrijvigheid: midden in de kantoren, terwijl deze volledig open waren. Onze regisseur, cameraman én lichtman die tussen de alledaagse werkzaamheden door fietsen, zónder die werkzaamheden al te veel te verstoren… Over vakwerk gesproken!
Het resultaat?
Waarheidsgetrouwe verhalen over Gripp’s functionaliteiten vanuit het perspectief van de gebruiker. Oftewel, eerlijke en oprechte testimonials mét een vleugje humor. Want ja, ook daar houd je dus tijd voor over met de bedrijfssoftware van Gripp 😉
Met de door Full Frame geproduceerde testimonials, YouTube-prerolls en prachtige stills kan Gripp bestaande én nieuwe klanten nog beter kennis laten maken met het uitgebreide scala aan functionaliteiten. En Gripp zelf? Die is enthousiast: “De video’s zijn leuk om naar te kijken en zitten goed in elkaar van begin tot eind. Ze zijn bedoeld om Gripp als merk te versterken, en gezien de vele positieve reacties draagt het daar echt aan bij!” En, niet onbelangrijk, “De samenwerking met Full Frame is heel prettig!”