The Customer Journey
Het is Capital Markets Day bij Basic-Fit: dé dag dat Basic-Fit zijn investeerders en analisten een update geeft én de nieuwe plannen voor de komende jaren presenteert. Twee jaar pandemie was zwaar, maar Basic-Fit is terug – van nooit weggeweest – en sterker dan ooit!
Alweer voor het zesde jaar op rij maakt Full Frame verschillende films voor Basic-Fit. We go way back! Het kroonjuweel van de Capital Markets Day 2021? Onze video: The Customer Journey.
Anywhere, anytime
The Customer Journey volgt drie leden in hun sportieve journey. De hoofdrol in dit concept is weggelegd voor de Basic-Fit App, die sporters de mogelijkheid geeft te sporten precies zoals zij dat willen. De kracht van deze video? Veel beweging en verhaal, weinig chaos. In een kleine 1,5 minuut zijn we erin geslaagd om alle USP’s van Basic-Fit de belichten, maar toch een harmonieuze sfeer neer te zetten. En dat in slechts drie opnamedagen, waarvan twee in een druk bezochte, geopende Basic-Fit!
Energiek én gestroomlijnd licht de video alle touchpoints van Basic-Fit uit. En spoiler, dat zijn er veel meer dan alleen de sportschool! De belangrijkste boodschap? Sporten bij Basic-Fit betekent: sporten op eigen tempo, op ieder moment én op elke locatie. Maar, altijd ondersteund door de Basic-Fit App.
Vanwege succes verlengd
Oorspronkelijk was de video bedoeld voor intern gebruik, maar de video werd zó goed ontvangen dat ze ‘m ook voor externe communicatie inzetten. Een prachtig resultaat – en het vroege opstaan meer dan waard.