close
Contact
info@fullframe.nl+31 (0) 13 534 09 88
Tilburg
Full Frame TilburgBurgemeester Stekelenburgplein 199unit 1.115041 SC TilburgRoute
Amsterdam
Full Frame Amsterdam Brouwersgracht 224HS 1013 HE Amsterdam+31 (0)20 215 6190
Laat een bericht achter
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Campagne
InteraktContour

Ik kies voor: geen één dag hetzelfde

Zorg voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel (NAH) is mensenwerk pur sang. Het is tot in detail uniek, elke dag uitdagend, waar nodig intensief én volop in ontwikkeling. Kortom, NAH-zorg is zo veel in één.

Voor zorgaanbieder InteraktContour ontwikkelen we een pakkende employer branding campagne voor het aantrekken van woonbegeleiders en zorgassistenten voor de nieuwe woonlocatie Geert de Leeuw. Waarom kiest personeel juist voor deze locatie? Dát vertellen zij je zelf!

Van het eerste idee tot de laatste lead
Full Frame creëert voor InteraktContour een allround employer branding campagne bestaande uit een recruitment campagnefilm, portretfilms, de vormgeving van social posts en de uitvoer (én monitoring) van een social campagne. Terugkerend is de zin “Ik kies voor…” die telkens een USP van het werken bij Woonlocatie Geert de Leeuw benadrukt. Zo kiest Stef voor een organisatie die vooroploopt en Ineke voor cliënten met complexe zorgvragen. Het doel? Alle unieke eigenschappen en mogelijkheden van Geert de Leeuw voor zich laten spreken voor het aantrekken van een specifieke doelgroep.

Geen pusherige, onpersoonlijke employer branding campagne, maar ‘simpelweg’ enthousiast, toegewijd, eerlijk en oprecht betrokken personeel dat blootlegt wat werken bij InteraktContour zo fijn en uitdagend maakt. De online recruitment campagne wordt verspreid volgens het see>think>care principe. Maar we gaan nog verder: Full Frame treedt buiten de gebaande paden van social media en denkt mee waar nieuw personeel het beste bereikt wordt. De campagne verschijnt daarom niet alleen online, maar ook in streekdagblad Tubantia.

En deze allround aanpak loont: na slechts één week leverde de employer branding campagne InteraktContour al 42 leads op. In totaal zijn er zelfs 130 leads binnengekomen! Na succesvolle gesprekken en meeloopdagen zijn er inmiddels al 6 nieuwe krachten aan de slag bij InteraktContour, en de teller loopt nog steeds!

Vervolg
Na het succes van deze eerste campagne volgen er nog meer! Inmiddels lopen er meerdere campagnes op verschillende sociale media platformen. Ook voor sterkhuis maakte wij een employer branding campagne.

Meer uit deze case

InteraktContour - Employer branding campagne || FULL FRAME - CREATIVE CONTENT PARTNER
Expertise NAH

Themafilm

InteraktContour - Employer branding campagne || FULL FRAME - CREATIVE CONTENT PARTNER
Woonbegeleiders

Themafilm

InteraktContour - Employer branding campagne || FULL FRAME - CREATIVE CONTENT PARTNER
Teamgevoel

Themafilm

Meer cases

phoneCall-to-call