#Meerdanwerk
Unieke verhalen van echte mensen in beeld: medewerkers van Adecco. Waar doen zij het allemaal voor? Natuurlijk werken ze om geld te verdienen. Maar er is #meerdanwerk.
Adecco wil voor de merkcampagne #meerdanwerk unieke verhalen van echte mensen in beeld te brengen. Wij vragen medewerkers van Adecco: Waar werken zij voor? Geld? Vrijheid? Zoveel mensen, zoveel redenen om te werken.
De kracht van deze serie portretten zit ‘m in de veelzijdigheid van de films. Bij het coproduceren van een campagne als deze is onze power dat we dicht bij de mensen waar het écht om draait zijn. Via een serie docu’s komen we achter de motivaties van mensen. Wat drijft hun carrière? Hun kinderen, studie, persoonlijke ontwikkeling, de wereld verbeteren… De motivatie om te werken is voor iedereen anders.
Samen een onverwacht verhaal
Doordat echte mensen centraal staan, herkennen anderen zich in hen. Dát is de impact. Dat zorgt ervoor dat alle mini docu’s samen één onverwacht, maar mooi verhaal vertellen.
Adecco: ‘De merkcampagne heeft in de eerste helft van 2018 meer dan een miljoen mensen bereikt.’